دوره آموزش فلسفه برای کودکان در شیراز

اولین مرکز تخصصی فلسفه برای کودکان در استان فارس

اولین مرکز تخصصی فلسفه برای کودکان در فارس

دوره آموزش فلسفه برای کودکان در شیراز

اولین مرکز تخصصی فلسفه برای کودکان در استان فارس

آموزش مهارت های تفکر

دوره آموزش فلسفه برای کودکان در شیراز

دوره آموزش فلسفه برای کودکان در شیراز ،دوره تربیت مربی، آموزش مهارت های اساسی و بنیادین ویژه کودکان، نوجوانان ،والدین، مربیان و مدیران. موسسه تخصصی کلام اول. اولین مرکز تخصصی فلسفه برای کودکان در استان فارس شهر شیراز

آخرین مطالب

شناخت  کودک از دیدگاه روانشناسی(بخش هفتم)

شناخت کودک ار دیدگاه روانشناسی

 

 

 

۱-۱-۳) کاردانی کودک:

الف- استفاده از مواد دست ساز :موادی مانند ماسه، اب ،خمیرو مکعب ها امکانات اموزشی غنی را برای کودکان فراهم می سازند . کودک مواد شکل نیافته را با خواسته های خود منطبق می کند و در نتیجه این مواد به طرق مختلف در مقاطع مختلف رشد استفاده میشوند .

مواد دست ساز به کودکان مضطرب و عصیانی کمک می کند تا ارام بگیرند .تمرکز بر روی مواد اولیه ای که در اختیار دارند وکاری که برای ساختن انجام می دهند به بازیابی ارامش انها کمک می کند .

ب- استفاده از حیوانات :حیوانات بهترین اسباب بازی پاسخده هستند ،انها کنش و واکنش دارند .کودکان عموما مجدوب موجودات زنده می شوند و دوست دارند انها را لمس کنند ، با انها بازی کنند و از انها نگهداری کنند . اصولا اشنایی با حیوانات فرصت های بی شماری را برای یاد گیری کودکان فراهم می کند.

 

ج- ادبیات کودکان :کتاب ها به کودکان کمک می کنند که انها از جمله بندی پیچیده تری استفاده کنند و توانایی خواندن را زودتروموفقیت امیزترازکودکانی که فاقد چنین تماسی بوده اند رشد می دهند.کتاب موجب تقویت حافظه می شود و به درک فهم کودک از احساسات خودشان و در روابط اجتماعی کمک میکند .

د- بازی های نمایشی :وانمود کردن یک کار جدی برای کودکان است . انها دنیای خیالی خودشان را با هر ابزاری که در دست داشته باشند خلق می کنند و نقش های خودشان را به طور نمایشی به اجرا در می اورند .

ادامه دارد...

منبع:magirans

 

جهت دریافت مشاوره با شماره های 0910921022 یا07132356613 تماس بگیرید

لطفا نظر و سوال  خود را در زیر درج کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی